diumenge, 2 de novembre del 2008

Resultats del sopar!!

Gran premi de fórmula1
Ens hem de felicitar a tots per el resultat del sopar, varem ser 41 persones. I a part de les activitats lúdiques (cars&futbol&festa), va ser força profitos per els temes que es van parlar de cara a millorar la nostre secció. Per els que no vareu poguer estar, aquí teniu els punts que es van tractar i aprovar a ma alçada per part de tots!!!!

INSCRIPCIONS
De cara a la temporada 08/09, i per que no hi hagi cap tipus de problema es farà de la seguent manera; una primera inscripció 10 dies abans de la prova (ex.: si la prova es el 15, inscripció dia 5), i una segona com feiem fins ara el dimecres abans de la prova a les 16:00 hores (aquesta corre els risc de quedar-se fora per inscripcions plenes).
El paper estarà penjat 3 setmanes abans de cada prova.
Unica manera de fer la inscripció, apuntar-se al paper o per telefon al CN VIC-ETB 93 885 31 21( i que t´apuntin en aquell moment)

MOLT IMPORTANT! Es va decidir que de cara a la nova temporada tot aquell que s´apunti i no hi vagi a la prova, se li carregarà l´import de la prova pel banc, sense cap excusa posible. (va ser aprovat per majoria).


ENTRENAMENTS
Els entrenaments conjunts seràn els seguents, i comencen demà dimecres:
- DIMECRES: Cursa a peu, a les 20:15 a la porta del club (dirigit per Dani Bayes)
- DIJOUS: Natació, a les 20:15 a la piscina retractil (dirigit per Pep de la Mora)
- DISSABTES: Ciclisme, a les 10:00 a la porta del club. Octubre-Febrer (ambdos inclosos) BTT
Març-Setembre (ambdos inclosos) Bici carretera.
Aquest any, a partir del mes de novembre enviaré sense falta (no com l´any passat, perdoneu), entreno via mail, aquest es dividirà en dos, una guia per duatló/triatló distància olimpica i posteriorment un de triatló llarga distància (1/2 de Calella). Fins al mes de gener tots dos seran el mateix i a partir d´aquest mes es dividiran en les dos abans esmentats.
Aquesta temporada també seguirem amb el calendari d´activitats conjuntes que es va fer l´any passat ( us ho passaré en breu), aquesta es realitzarà el primer cap de setmana de cada mes (sempre i quan no hi hagi ponts, etc...).
També es va parlar, de organitzar a la gent en grups d ´entreno segons horaris de feina. Es a dir, jo enviaré un excel amb una franja d´entreno de matí/migdia/tarda, cadascú s´apuntarà a la que millor li vagi, i un cop la contesteu us la reenviaré i podreu saber la gent que fa els mateixos horaris, us podreu truacar i quedar per entrenar.

ROBA DEL CLUB
Es buscarà un model de samarreta per fer curses a peu, aquesta es podrar comprar sense cap mena d´obligatorietat, però servira per anar de conjunt a les curses.
Mono del club; es va demanar canviar el disseny del mono de competició del club, en Roger Pasarell es va comprometre a fer uns dissenys, us els passaré i trarem el més ens agradi.
Roba de bici, no es canvia el disseny i en breu es farà una comnda de roba d´estiu i hivern, que quan estigui per arribar us informaré


DUATLONS DE FOLGUEROLES I VIC
Es va demanar, que aquests dos duatlons, que son els de la casa i els organitzem nosaltres, no els marquessiu com una prioritat esportiva, sino que a ser posible, vingueu a donar un cop de ma. No pot ser, com va passar l´any passat al de Vic que van corre 15 persones, i varem fer justissim de voluntaris.


REGLAMENT DE RÈGIM INTERN
Per que tot això no quedi penjat en un mail perdut, es crearà un reglament de règim intern on estarà especificat cada un dels punts del funcionament de la secció. Es passarà en breu!


BLOG DE LA SECCIÓ
Es va demanar a la Mariona i en Lluis Macià (ho faiag ara), a veure si entre aquests dos experts blogaires poguessin fer un blog de la secció. Esperem la vostra resposta!!!

En fi despres d´aquest "rollo", res més de moment. Ens veiem!

Josep A. de la Mora Costas
Responsable de la Secció de Triatló
C.N.VIC-ETB